joi, 22 octombrie 2009

Catindatii: Traian Basescu

Am zis sa-i iau pe rand. Pe Basescu il urasc sincer. Sper sa nu iasa din nou presh. As vrea sa ia un procent de 20-30% in turul 2 dar deja visez erotic. Zicea deunazi ca a fost nemultumit de primul sau mandat ca nu a facut destule. Pai ce a facut va intreb? Ce? Eu nu am vazut sa fi facut nimic altceva decat sa jigneasca, sa incalce constitutia (motiv pentru care a fos si suspendat), sa se certe cu primul ministru (vezi scandalul "biletelul"), sa se certe cu presa, sa dea deja verdicte in cazuri in care justitia nu si-a spus cuvantul si sa se uite tot timpul la tv la emisiunile lui Gadea si lui Badea. Ne place un asemenea presedinte? Mie, unul mi-e rusine cu el. Eu asa simt. Si nu sunt singurul. Stiu o gramada de oameni care au votat cu el si care s-au saturat pana peste cap de el cum de altfel mai stiu destui care voteaza in continuare cu el. Poate le cade scuipatul din gura. Altfel nu-mi explic. Interesant e ca in 5 ani el nu a mai castigat popularitate. Cum atunci a luat 51% in turul 2, acum nu vad cum ar putea sa atinga 45% in turul 2. Vad ca se agata cu disperare de mandatul 2 si a incercat ceva extrem de inteligent: votul referitor la parlamentul unicameral. Va fi o campanie electorala amuzanta. Am sa "ma" rad la greu.
P.S. A, da. Era sa uit. A realizat ceva in anii astia de mandat. Cel putin asa cred. Vad ca una dintre fete merge 4 ore pe zi la Luxten si ia jdemii de euro pe luna (sau lua) si cealalta fata are casa de un milion de euro. Are fete realizate din "vanzari anterioare".
P.S.2: Imi cer scuze dar nu am gasit o poza cu Basescu. Am zis sa pun una care nu are nicio legatura cu actualul presedinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu