vineri, 27 noiembrie 2009

Ignorance is bliss

Nu e vorba de titlul ultimului episod din serialul House. Este vorba de mentalitatea romanului. Am urmarit doar aseara vreo ora emisiunea de la Realitatea in care se dezbatea pumnul prezidential peste botul inocent. De ce ignorance is bliss? De ce ignoranta? Romanii de obicei sunt ignoranti. Nu toti. Dar marea majoritate. Asa si? A dat un pumn. Si? Da-i dreaq ca nu sunt altii mai buni. De parca Basescu este crema politicii romanesti. Dar sa trecem la analiza:
Daca e real filmul, atunci reactia presedintelui ar fi trebuit sa fie demisia si scuze publice pe toate posturile tv. Daca e real inseamna ca cineva a tinut acest film sub cheie pana acum cand au avut nevoie de pelicula. Daca e real, insemna ca nivelul la care credeam ca poate cobori un om este cu mult peste ceea ce imi imaginam eu in cele mai urate cosmaruri ale mele.
Daca e trucat filmul, inseamna ca oricand poate sa apara o caseta cu Geoana dand cu piatra in capul unei babe sau cu Crin flegamand un sugar. Daca tehnologia ne permite sa facem asemenea trucaje la milimetru inseamna ca tre sa avem martori pe unde mergem ca sa fim siguri ca nu ne trezim la bulau pentru o crima pe care n-am comis-o. Bine, exagerez. Daca e trucat filmul, inseamna ca baietii care l-au trucat sunt cei mai tari profesionisti ai lumii. Miscarea mainii prezidentiale este perfecta. Cum poti sa editezi o asemenea miscare? Ca doar e film, nu e poza sa intri in Photoshop.
Mi-e mila de alde Piticu care si daca e filmat portocaliul lui cum sa zicem (inventam acum) omoara pe cineva, el va gasi intotdeauna motive sa zica ca e flas.
Eu ma rog la Dumnezeu sa fie fals filmul, pentru ca altfel nu as putea sa gasesc in dictionar cuvinte suficiente care sa il caracterizeze pe presedinte. Sper ca pe lumea asta nu exista asemenea oameni. Trebuie sa fie fals! Trebuie!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu