sâmbătă, 7 noiembrie 2009

RDS HR

M-am dus sa anulez un abonament de cablu/rds tel. Sunt indrumat spre un ghiseu unde un tip, dupa ce cauta in calculator numele si adresa, asa meticulos cam 10 minute, apasand tacticos tastele una cate una de parca era la lectiile de pian, imi zice ca:
- Imi pare rau dar nu va pot ajuta.
- De ce?
- Pentru ca eu ii tin locul unei colege si nu stiu sa anulez abonamente.

Am plecat nervos. Cum adica nu stii sa anulezi? Pai nu ii tii locul? Ce inseamna sa ii tii locul cuiva? Sa ii pastrezi scaunul cald pana se intoarce sau cum? Cum e politica de concedii la RDS? Daca pleaca cineva 2-20-200 de zile, nu trebuie ca altcineva sa fie pe acel post si sa stie sa faca cel putin ce facea cel inlocuit? Ma gandesc cum ar fi la centralele nucleare sa plece unii in concediu si sa vina telefon de la Base:
- Buna ziua, domnule. Hahaha.
- Buna ziua. Cine sunteti?
- Sunt seful statului, domnule. Hahaha.
- Sa traiti tov.... pardon domnule presedinte.
- A aparut, din cate am inteles o problema la voi.
- Da, domnule presedinte.
- Rezolv-o.
- Dar nu pot.
- Cuuuuum? De ce?
- Pai e in concediu savantul nostru de baza.
- Asa si?
- Pai eu ii tin locul.
- Pai daca ii tii locul inseamna ca te pricepi.
- Nu.

Sa nu continui ce ar putea zice presedintele pentru ca eu cred ca ar zice ce am si eu in minte acum, adica ar baga carne in frigider. Este pe deplin motivat la fel cum am fost si eu motivat sa il porcaiesc pe ala de la RDS (dar in minte).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu