marți, 25 mai 2010

I have LOST 1 hour of my life

Cica s-a terminat porcaria aia de serial. LOST. M-am uitat la el 2 ani si jumatate. Defapt a fost asa:
- mi-a zis un amic (Zorrake man) ca sa ma uit la LOST ca e super tare. Incepuse deja de juma' de sezon. Deci am vazut vreo 10 episoade. La fiecare episod m-am plictisit de moarte. Am zis ca il sterg. De fiecare data am renuntat sa il sterg. Nu pricep de ce. Ce ma atragea sa continui privirea lui? Poate m-am atasat de personaje. Dupa jumatatea sezonului am ajuns la zi si am inceput sa-l urmaresc saptamanal;
- dupa 2 sezoane si jumatate l-am lasat definitiv. Prea aiurea. Fum negru care pluteste si te carpeste peste ochi si te omoara, urs polar pe insula tropicala, cutii care cad din cer si au provizii in ele si multe multe aberatii;
- daca tot s-a terminat acum am zis sa ma uit la el si am luat sezoanele 3,4,5 si 6. Am reincpeut sa ma uit la episodul 12 din sezonul 3. Acolo ramasesez. M-am plictisit iar si am facut urmatoarea smecherie: m-am uitat numai la primul minut din fiecare episod, minut in care ni se prezinta ce a fost in episodul anterior. Asadar am urmarit 3 sezoane si jumatate cam intr-o ora. Finalul de serial (episod dublu) l-am urmarit in 5 min. Nu m-am prins ce e cu ala iar pe insula si cu cainele alb. O aberatie. Nici nu ma intereseaza. Locke era mort dar apoi il vad in viata. Ala vorbeste cu taica-su desi era si ala mort. Insula dispare si apoi astia dupa ce au scapat de pe ea vor sa se intoarca din nou pe insula desi ea nu mai e ca a disparut, dar se intorc in timp. Niste aberatii.
Ce ma bucur eu e ca am urmarit 3 sezoane si jumatate intr-o ora. Macar nu mi-am batut joc de 40,6 ore (61 de episoade x 40 de minute). Din pacate am mi-am batut joc de 39,3 ore (59 de episoade x 40 de minute cat am urmarit in anii anteriori) din viata mea. Puteam sa fac orice altceva. Orice faceam era mai interesant decat sa pierd timpul cu porcaria asta. Si daca ma uitam ca un bou in tavan si aveam mai multe de castigat. I've LOST 40h :((((( Bine macar ca nu am fost atat de idiot ca multe milioane de privitori care au pierdut 80 de ore :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu