miercuri, 26 mai 2010

S-a stins inima teatrului romanesc

Nu se poate asa cevaaaaaaaa !!!!!!!!!!
A murit actorul meu preferat. Nu am fost bun de nimic azi. Defapt acum, seara, cand am aflat incredibila veste. Nu exista pe lumea asta actor mai iubit de mine ca Jean. Poate doar moartea unei rude sa ma faca sa fiu mai trist.
Cred ca Jean este singurul roman care nu a avut niciun dusman. Parca si vad o discutie ipotetica in cazul in care Jean ar fi fost prins de sotul unei femei:
- Cine esti ma nenorocitule? Te omor ma!
- Nu da. Sunt eu, Jean Constantin.
- Cineeee? Aualeu. Jean? Nu pot sa cred asa ceva. Nu. Nu pot sa iti fac nimic. Pleaca. Te las in pace.

Si mai cred ca Jean ar fi singurul om care a fost mai fericit si mai iubit pe Pamant decat in Rai.
Am avut privilegiul sa il vad la spectacolul din aprilie la aniversarea lui Florin Piersic. Au fost nenumarati invitati. Unde credeti ca s-a cerut bis? La Jean. Unde credeti ca lumea a aplaudat frenetic si s-a ridicat in picioare? La Jean. A fost adulat.
Multumim Jean. Ai fost cel mai modest, cel mai iubit si cel mai talentat actor roman. De ce ai plecat atat de devreme? De ceeee???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu