miercuri, 1 septembrie 2010

Ieri, la Casa de Pensii Bucuresti

Am fost pe acolo sa platesc ceva. Am ramas socat ce cozi erau pe acolo. La parter, loc unde erau 4-5 case deschise in stanga, acum era numai o casa deschisa. Si, cum toti cei cu noua lege DDA trebuiau sa plateasca, a fost o nebunie. Cred ca nu exagerez daca zic ca stadionul Steaua s-a pravalit la parterul Casei de Pensii Bucuresti. Erau mii de oameni la o singura coada. Nici in gara sau la bilete la Michael Jackson nu am vazut asa ceva. Incredibil!
M-am dus la etaj unde era parca mai liber. Erau doar sute de oameni la coada. Am stat cam o ora pentru ca o doamna venise sa plateasca pentru 15 persoane. A inceput lumea sa o injure si unul chiar i-a luat dosarul cu acte si i l-a dat pe jos. Eu inteleg ca lumea e stresata, dar ce era totusi sa faca femeia? Sa se aseze de 15 ori la coada? Insemna cam 15 ore de stat la coada si cum programul era de la 8 la 14, trebuia sa cam stea 3 zile la coada. Era normal? Lumea nu mai are rabdare. Lumea nu mai are omenie. Am ajuns ca niste vite intr-un grajd. Stam sa ne dea Vladescu si cu Seitan firimiturile de la masa lor. Am ajuns la mila lor pe drepturile noastre. Nu zic, dar spun: sa dea Dumnezeu si Maica Domnului daca prind anii batranetii, sa fie tratati la fel de bine cum ii trateaza ei acum pe salariati si pe pensionari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu