miercuri, 9 decembrie 2009

Ministru interimar si suspendat

Rad copios la declaratia lui Blaga cand a fost intrebat ce cauta in ministerul de interne:
Eu sunt ministrul interimar si suspendat al internelor.

Adicatelea eu nu mai sunt ministru. Adica eu nu mai am ce cauta in minister. Eu am fost dat afara din aceasta functie, lasat ca interimar pana e ales altul si colac peste pupaza am mai fost si suspendat.
Eu stiam un lucru elementar: un om suspendat de oriunde din orice, nu mai are ce cauta in locul unde a fost suspendat. Un fotbalist suspendat, nu mai intra pe teren. Pe mine daca ma suspenda patronul, eu vin a doua zi la munca si ma prefac ca nimic nu s-a intamplat?
Cat tupeu!
Dar totusi ce facea paza la intrarea in minister a lui Blaga? Nu l-a intrebat "ce faci cetatene?" sau "ce faci civile?". Probabil ca ii bataia curul ca a primit telefon sa il lase pe Blaga sa intre in cladire. Poti sa intri in cladire daca ai ceva de rezolvat acolo. Daca esti trimis de alt minster sau ai o functie oficiala undeva. Ce era Blaga pentru ministerul de interne? Un civil care nu are de ce sa intre acolo decat daca are de depus o plangere sa zicem. Daca eu intru maine in minister, ma lasa paza? Sa fim seriosi. A sau stati asa. Le zic paznicilor ca ma duc sa mananc o ciorba la popota.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu