miercuri, 2 decembrie 2009

Minorul de Boureanu

Eu l-am auzit cu urechile mele aseara pe Boureanu spunand ca la mineriada din 1990 avea 17 ani si ca si-a luat bastoane pe spinare de la mineri. Am si eu o intrebare pentru Boureanu: "ce cautai tu la 17 ani pe strazi sa iti iei bastoane pe spinare de la mineri?" Un minor cand sunt evenimente reprobabile pe strazi, sta acasa, nu pe strada sa ia bataie de la straini. Ar trebui sa imi fie mila de Boureanu pentru ca a luat-o pe coaja de la mineri? Imiediat cum sesizam scandal in strada, ma bagam naibii intr-o scara de bloc si incercam sa sun la parinti de la un locatar de acolo (ca nu era celular pe vremea aia). De ce nu era la biblioteca in perioada mineriadei? Dar ne uitam la poza din stanga si il intelegem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu