miercuri, 13 ianuarie 2010

Am ajuns de rasul curcilor

... daca ma agata poponarii pe internet. Aveam cont pe un site din asta de dating, cont care oricum s-a dovedit a fi de 2 bani. Si am zis sa intru si eu sa mai vad ce grase si babe mi-au mai vizualizat profilul, ca asa vizitatori am eu. Si dau peste acest mesaj:Am ramas :|
Am dat eu senzatia cuiva ca sunt gay?
Am scris eu in progil ca sunt in cautare de barbati?
WTF!?!?
Desigur ca am dat pe "Blocheaza conversatia". Dar am zis sa vad totusi cine e in poza, ca mi se parea cunoscut asa in poza mica. Am dat click si am ramas socat in prima secunda.
Am zis ca e piticu. (piticu.ro desigur). Dupa 1 secunda de soc, mi-am dat seama ca am ochelarii patati cu grasime de la caltabosul mancat la cina si am respirat usurat. Nu era piticu. Integrul, obiectivul, non-portocaliul, desteptul, sexosul piticu nu era in acea poza.
Dar, totusi ... am ajuns sa fiu agatat de dosnici pe internet. E semnul ca tre sa imi schimb ceva. Freza, cel mai probabil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu