sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Tinerii realizatori tv si radio

M-am uitat joia trecuta si joia asta la Sinteza Zilei si am observat un numitor comun la Mihai Bendeac, Mihai Morar si Buzdugan: sexul. Ma rog, veti zice ca da, au toti acelasi sex. Asta da. Dar pe langa asta, observ ca discursurile lor au din plin cuvinte si expresii care fac referire la sex: masturbare, ciclu, frigiditate, penis, epilare inghinala, ginecolog etc. Bai baieti, daca sunteti atat de incinsi, faceti un dus rece. Eu credeam ca la succesul vostru, femeile se schimba ca ciorapii in casa voastra, dar vad ca totusi duceti lipsa de ceva. Stiti voi bine la ce ma refer. Am pretentii de la Mihai Gadea ca, in viitor nu va invita pacienti ai clinicii din Mississippi unde este acum internat Tiger Woods.

edit: am primit mai multe comentarii (pe care nu le-am aprobat) in care mi se zicea "Dar Emi, tu nu te gandesti la astea?". Ba da. Dar nu ies la tv sau la radio sa le zic la ore la care pot asculta copiii. Si da, cred ca nu sunt atat de obsedat de sex ca astia 3. Ma consider totusi un om normal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu